2011. szeptember 30., péntek

Hálózsák - Jelenlegi ára: 800 Ft

MELEG SZENDERHELY
Fegyveres sereg levetett eleme
Terepre mehetsz vele, erre leheveredhetsz
Nedvet nem teljesen perget le
Velem megesett:
Felettesem elengedett, menjek egy helyre,
mely nem teljesen meleg. Elmentem.
S leshettem e helyen leheletemet.
Este belefekhettem, s mert testem nem keszeg, de termetes, melegben lehettem. Reggelre kelve szervezetem nem deresedett le, nem reszkettem.
Fejem eleje nem csepegett, s szelelt rendesen.
Ez nem egy feslett, selejtes szerkezet.
Benne szennyet, szemetet nem lelsz.
Gyere! TeszVeszen lesd meg! Ez kell Neked!
A kép nem a legjobb minőségűKösz, hogy bekukkantottál! Ha van időd, nézd meg a többi ajánlatom is! Ha többet vásárolsz, postaköltséget takaríthatsz meg. Esetleges kérdésekre rövidesen reagálok.


Jelenlegi ára: 800 Ft

Az aukció vége: 2011-10-07 08:47
. Hálózsák - Jelenlegi ára: 800 Ft